tisdag 5 augusti 2008

Ett brev från en norsk politiker


Källa Project camelot

”Jag är en norsk politiker och jag vill tala om att svåra saker kommer att hända från år 2008 fram till år 2012. Den norska regeringen håller på att bygga fler och fler underjordiska baser och bunkrar. När man frågar om detta får man bara svaret att det är för skyddande av den norska befolkningen. När jag gjorde en förfrågan om när allt skulle bli färdigt, svarade man ”innan 2011”




När det gäller mig själv så vet jag redan att jag kommer att lämna före 2012 och gå till området vid Mosjøen där vi har en djup underjordisk militärförläggning. Där är vi uppdelade i sektorer, röda, blå och gröna. Märkningarna för de norska militärmyndigheterna har redan överlämnats till dem och militärlägren har redan byggts för länge sedan. De människor som kommer att bli lämnade uppe på ytan för att dö tillsammans med alla andra har ingen hjälp att vänta överhuvudtaget. Planen är att 2 milj norrmän kommer att bli räddade och resten kommer att dö. Detta betyder att 2,6 milj norrmän kommer att försvinna i natten utan att veta vad dom skall ta sig till.

Alla sektorer och arken, som kallas NOAH 12, är sammankopplade med tunnlar och har rälsbussar som kan ta dig från det ena området till det andra. Detta så att de kan hålla kontakt med varandra. Enbart de stora dörrarna separerar dem så att de olika sektorerna inte äventyras på något sätt.

Jag är väldigt ledsen. Jag gråter ofta tillsammans med andra som också vet att så många människor kommer att få veta alldeles för sent, och då är allting över för dem. Regeringen har ljugit för befolkningen från 1983 och tills nu. Huvud-delen av alla politiker i Norge vet det men få vill tala om detta för allmänheten – därför att de är rädda för att de också missar NOAH 12s rälsbussar som skall ta dem till arkområdet där de blir räddade.

Om de talar om detta för någon är de med säkerhet dödsdömda. Men jag bryr mig inte om mig själv längre. Mänskligheten måste överleva och arterna måste också överleva. Folk måste få veta detta!

Alla regeringar i världen är medvetna om detta och de säger bara att det kommer att hända. För de av befolkningen som kan rädda sig själva kan jag bara säga: försök att nå högre områden och hitta grottor där du kan lagra mat för åtminstone fem år i konservburkar och dessutom vatten som räcker för en tid. Piller för strålningsskydd finns tillgängligt för dem som har råd till det

För en sista gång säger jag; må Gud hjälpa oss alla ... Men Gud hjälper oss inte, det vet jag. Bara varje person individuellt kan göra en skillnad. VAKNA UPP, snälla ..!

Jag kunde ha skrivit till er och använt ett annat namn, men jag är inte längre rädd för någonting. När du vet vissa saker blir du oövervinnlig och ingenting kan skada dig när du vet att slutet är nära.

Jag försäkrar dig till 100% att saker och ting kommer att hända. Det är fyra år för att förbereda sig för slutspelet. Skaffa vapen och skapa överlevnadsgrupper och en plats där ni kan vara säkra och med mat för en tid.

Fråga mig vad som helst och jag skall svara på så mycket jag kan och vet om den norska anknytningen till allt detta. Och bara se er omkring, de håller på att bygga underjordiska baser och bunkrar överallt. Öppna era ögon, folk! Fråga regeringen vad de bygger och de kommer att svara: Å, det är bara lager för mat och så vidare. Dom förblindar er med alla sina lögner.

Tecknen på utomjordisk närvaro finns också där och jag ser ofta att den politiska eliten inte är vad de säger att de är. Det är som om de är kontrollerade i varje tanke och det dom har att säga är precis som om dom blivit tillsagda att säga och göra saker på ett visst sätt. Det är klart för mig vem dom är och inte är. Man kan se det i deras ögon och i deras sätt att vara.

Kom ihåg att de som kommer att befinna sig i och omkring stadsområdet 2012 är de som kommer att bli träffade och dö först. Senare kommer armén att samla ihop resten av de överlevande, och de har en order om att skjuta för att döda om där finns något motstånd, och sedan ta dem till lägren där var och en blir märkt med ett nummer och en lapp.

Jag ser också att Benazir Bhutto är omtalad på er hemsida. Hennes död var tragisk. Jag har mött Benazir, som du kan se. Ni kan också se på fotona att jag har mött ett antal andra framstående politiker och världsledare.

Befolkningen kommer inte att få veta vad som händer förrän alldeles i slutet för regeringen vill inte skapa masspanik. Allting kommer att hända i tysthet och regeringen kommer bara att försvinna.

Men jag säger detta: Gå inte i tysthet in i natten. Vidta försiktighetsåtgärder för att skydda dig och din familj. Gå ihop med andra grupper. Arbeta tillsammans för att finna vägar att lösa alla de många problem du kommer att möta!”

Vänliga hälsningar (namn och bevis för hans identitet bifogades).
Från omedelbart fortsatt korrespondens, och för svar på våra specifika frågor, kan vi tillägga följande förtydliganden i vår källas egna ord:

Jag har varit i flera underjordiska baser och vi använde rälsbussar för att åka omkring. Bara ett fåtal speciellt utvalda personer fick visas runt. De som ingår i eliten vet om detta.

Jag har bevis för mina påståenden och jag litar på mina källor till 100%. Men de är rädda för att tala om vad de vet. Folk är rädda för sina liv, och det är just så det är. Jag vill bara att folket skall veta vad i helsike som håller på att ske. Jag är inte rädd för döden eller någonting annat.

Alla elitpolitiker i Norge vet om detta. De vet också att om de avslöjar något av det de kommer att bli avlägsnade från sitt jobb och vägras tillträde till de olika underjordiska baserna när tiden är inne.

NOAH 12s rälsbussar är transporträlsbussar mellan de olika baserna i underjorden. De har ett stödsystem av dessa runt om från den ena basen till den andra. De är huvudsakligen använda av militärer och de kontrollerar dem alla. Där finns orange triangelsymboler på varje bas och platsen för incheckning är en form av energifält som alla måste gå igenom.

Framtiden för mina barn är allt jag tänker på – och för alla de andra barnen som skall växa upp i den nya världen. Vi måste göra en skillnad för dem, så att de växer upp med vetskapen om vad deras föräldrar gjorde för dem, såsom ge den här informationen till folk som ni själva.

Under år 2009 kommer de styrande i FRP att komma till makten och Siv Jensen blir vald till premiärminister. Detta är redan känt. Det är viktigt att förstå detta. Alla valen är bluff och samma personer och maktelit blir valda i tur och ordning. Slå upp Norges politiska historia och de personer som styr landet nu!

Var snälla och dela med er av den här informationen på resten av Internet-sidorna. När tiden är inne kommer folk att överleva på grund av den information de har lärt sig från de olika sidorna på nätet.

Jag får ingenting annat än besvär genom att posta detta och jag har inget behov av att missleda någon. Jag gör det bara för att avslöja vad som kommer att hända i mitt land och att kanske några människor överlever det som komma skall.

Vänliga hälsningar (namnet bifogat)

Fler frågor till källan

Efter att ha postat ovanstående ställde vi fler frågor till vår källa som svarade med följande fascinerande information.

De stycken som markerats med en asterisk* nedan innehåller fortsatt kompletterande information som mottagits efter att vi ställt ett antal mer klargörande frågor.

När jag var i det militära var jag i (namnet uppgavs på var han tjänstgjorde). Vid en tidpunkt fick vi uppdraget att ta något från en bas och leverera det till en annan bas.

Vi tillsades: ”STÄLL INGA FRÅGOR – BARA GÖR ERT JOBB!” Senare när vi landade utanför basen togs vi med lastbilar till utsidan på basen där stora dörrar som var starkt skyddade av annan militärpersonal. Eller det såg ut som om det var militärer, men de hade annorlunda uniformer på sig. De hade orange och svarta färger med en gyllene triangel på det orange och en grön triangel på det svarta tyget.

* Såvitt jag kan komma ihåg var triangeln vänt nedåt, som en pyramid fast vänd nedåt, med ett underligt slag av märke på. För mig såg det ut som bokstaven E, men linjerna var inte hopkopplade som när vi skriver ett E. det var format som ett E och i mitten pekade Eet inåt… inte som i något språk jag kan läsa och förstå, absolut inte i det norska.

* Märkena var så vitt jag kan komma ihåg inte på ärmarna för jag såg dem helt klart… de var på den västra sidan av den svarta uniformen, just ovanför bröstområdet samt på kepsen de bar. Märkena var inte så stora – bara som en vanlig tyglapp, men klar nog för att se den.

Vi gick genom de stora dörrarna. Jag tänkte: vad i helvete är detta? Och jag kände mig en aning rädd i början. Det var något som taget ur en science-fictionfilm. Det var första gången jag befann mig i en sådan bas.

Vi kom sedan till en 500 m lång tunnel och där var fler av dessa militärer väntande med vapen och transport för oss. Vi delades upp i grupper. Några gick en annan väg och jag och min grupp tillsades att komma med de svart-klädda vakterna så att de kunde ta oss till en annan plats. När vi kom till slutet blev vi ombedda att ta på oss marker – ”för er egen säkerhet”! Jag tänkte: för vår egen säkerhet – är vi inte redan skyddade i denna enorma underjordiska anläggning och med vakter med vapen?

Sedan bad man oss att kliva in i en rälsbuss… och detta är vad jag vet om rälsbussar. Dom drivs genom någon sorts blå kristallenergi, tror jag, eller det är åtminstone som jag uppfattade det. Sedan satte vi oss i rälsbussen och jag frågade en av vakterna: ”Vad är detta?” han svarade: ”Ni behöver inte veta det, sir”.

* I fören, där den som körde satt, fanns en box med ett fönster bredvid honom. Och just innan farten ökade kunde man se de stora röd-blå kristallerna stråla ut ett röd-blått ljus… inte bländande utan verkligen ganska vackert att se på. Jag har aldrig någonsin sett ett sådant energiljus eller kristaller någonstans. Jag tänkte att detta måste vara kraftkällan.

* Senare i basen såg jag att en del personer arbetade med dessa röd-blå kristaller De var större än de jag såg i rälsbussen – ca 1 m långa och de låg i rader den ena efter den andra. De tog ljus genom dem. Dom var faktiskt röd-blå och när ljuset gick inåt blev de mer blå och hade en starkare färg – människorna hade vita masker och glasögon på sig och stod en bit ifrån dem när ljuset gick in i kristallerna. Jag var ungefär 20 m ifrån dem och vi rusade kvickt ifrån dem när de sade: ”Flytta på er nu!”

* Jag tror också att energifältet som vi gick igenom innan vi checkade in fick sin kraft genom dessa kristaller för det var samma sorts ljus – i varje fall tror jag det. Om jag kommer ihåg mer skall jag låta er veta det.

Jag kunde se att det var ett tubliknande system och de andra rälsbussarna gick så fort att man bara kunde se ett ljus som passerade förbi. Jag tror att det var ett vacumtubsystem utan bromsar eller hinder.

* Rälsbussen var likt tuben i sig själv, men inuti. Tuben var lite större. Huvud-vagnen, eller transportbussen, tror jag var 12 m i längd och hade en spetsig form fram och bak med säten för 10 personer med operatören inräknad. Man kunde köra dom båda vägar så det var inte nödvändigt att vända dom. Den var förseglad från insidan efter att man kommit in och det var väl ganska okey… men farten var för hög och jag blev sjuk efter resan.

* Där fanns också några rum för en del last som man kunde ta med sig, men inte mycket. Där var massor av dessa rälsbussar omkring oss verkade det, och de bara gick förbi som ett ljus som passerar förbi som en blixt. Men du kan inte se de andra rälsbussarna heller för det går så fort att du glömmer av att titta, och du vill hellre koncentrera dig på din mage när du är på insidan av en av dem.

Senare, när jag gått in i politiken, förstod jag vad som fanns i resten av basen och vad baserna är till för, som jag redan har berättat för er. Jag vet att när rälsbussen körde – och den körde fort – hade jag aldrig sett någonting liknande tidigare. Senare, när vi anlände till slutstationen, kände jag mig sjuk och det gjorde även de andra människorna som var med där. En av vakterna sade att det händer alla den första gången.

När vi kom ut fick vi glasögon att ta på och man bad oss att gå genom en säker-hetskontroll. Det var då allting blev besynnerligt.

Där fanns vakter med vapen överallt … och kom ihåg att jag berättade om energifälten man måste gå igenom. Jag tänkte för mig själv att jag skall inte vara på den här platsen, och jag var lite rädd,

Sedan gick vi igenom energifältet och kom till ett annat rum. Jag såg att där fanns en skärm på sidan av väggen som sade MÄNNISKA – INTE MÄNNISKA – REN – INTE REN. Efter att jag sett detta tänkte jag: ”är här INTE MÄNNISKOR också???”

* Vid energifältets säkerhetskontroll fanns en skärm som jag nämnde tidigare och där var ett underligt språk skrivet på den skärmen. Jag hade aldrig sett något sådant förut. Nedanför fanns bokstäver som liknade det E jag berättade om tidigare – men det enda jag kunde läsa var MÄNNISKA – INTE MÄNNISKA – REN – INTE REN. (Projekt Camelot notering: Vi försöker få en närmare förklaring på detta).

Vakterna stoppade oss och sa åt oss att byta kläder i ett annat rum och sedan komma med dem. när vi gjort detta sa de att det var dags att gå vidare neråt. Omigen tänkte jag: hur stor är den här platsen?. Vi kom just ut från ett rälssystem som löper mil efter mil … och sedan finns det mer?

Sedan togs vi till ett liftsystem, med sitsar, som skulle ta oss neråt … eller, detta var vad jag trodde skulle ske. Men det gick sidledes i ungefär tre minuter. På den här platsen kände jag inte tiden för vi hade ingen som helst möjlighet att veta vad klockan var. De hade tagit allt från oss när vi checkade in.

* Vid liften minns jag att jag såg jag en bokstav som liknade en hörlur – som de lurar man har på huvudet när man lyssnar till musik. Det var böjt just så som om du tittade på det framifrån och pekande neråt. Allt jag kan säga är att när vårt jobb var färdigt tänkte jag att världen är inte vad den verkar att vara och att många saker är dolda för människorna. Det gör mig ledsen och rädd.

Senare, när jag gått in i politiken, började jag gräva i detta för jag ville ha fler svar. Vad jag fann ut var att dessa baser var arker för regeringen och en del av befolkningen samt militärer för att överleva i det inre av vår jord. Det var ett
hot från utsidan som skulle förverkligas under år 2012 och att den mänskliga arten måste överleva.

Planet X som jag fick vetskap om är från allt vad jag har sett fram till nu. Regeringen vet detta och döljer det för befolkningen. De har spårat detta objekt under långt tid nu och fick de första varningarna från USA.

Jag vet att 18 baser existerar i Norge. Jag vet inte vad många av riskerna består i för jag är ingen vetenskapsman. Men vad jag vet är att innan 2012 kommer de olika regeringarna att ge sig iväg till dessa baser, som de hållit på att bygga under de senaste 40 eller 50 åren.

Om detta mål nås kommer det att bli massor av problem på ytan av vår jord. Det är allt jag vet. Detta är varför de går ner i underjorden.

Om detta inträffar har de försäkrat sig om att fem år i underjorden är vad som behövs för att undgå det. När de vet att jordytan är säker kommer de att börja bygga igen. Vi fick just veta att vi måste lämna ytan innan år 2012 och att där är någonting i rymden som kommer att orsaka stor förstörelse.

* Jag vet inte om det finns ett hot från solen i sig själv. Jag är inte så mycket för att forska i saker och ting. Jag talar bara om vad jag har sett, och ingenting annat. Jag kan väl säga att jag redan sagt för mycket men folk har nu blivit varnade för detta … jag har inget behov av att hitta på det här eller att skapa masspanik. Jag vill bara tala om för folk vad som kommer att ske och jag har gjort vad jag kan från min sida.

Det finns saker i den här världen som inte är kända för människor. Och det finns en sak jag kan säga om allt detta:

Var redo och ha tillit till dig själv! Det finns ingen hjälp i att lita på regeringen. Lita bara på dig själv!

Vänliga hälsningar (namn bifogat)




Text in english: project camelot

Vad är project camelot?

Vårt syfte är att ge forskare och "whistleblowers" ett verktyg för att få ut deras berättelser.
• Vi producerar ingående videointervjuer, som ställs till förfogande gratis. Vi har även skriftliga analyser och annan forskning.
• Vi erhåller alltmer fristående meddelanden (officiella som ickeofficiella) från insidan av källorna, av vilka en del som kommer att presenteras på hemsidan.

Vårt fokus inkluderar men inte är begränsat till följande: utomjordisk visitation och kontakt, tid för resor, sinnet, klassificerad avancerad teknik, fri energi, eventuellt kommande förändringar på jorden, och avslöjar planer som finns för att kontrollera den mänskliga rasen.

Samtlig text är direköversatt med google översättning, därav den ev. icke korrekta stavningen

1 kommentar:

Anonym sa...

Bravo. Nu är du på rätt spår.
Jag kommer att följa det du skriver i denna blogg.

Din andra blogg är en favorit även.

Hej / Emil