onsdag 6 augusti 2008

Ett brev från en norsk politiker - uppföljning

Källa: www.projectcamelot.org
Skriven av Bill Ryan and Kerry Cassidy

Sedan vi publicerade denna rapport har vår brevlåda varit full av meddelanden från hela världen.

Det har varit komplett omöjligt att besvara alla, men vi har noggrant läst igenom alla meddelanden vi fått.

Efter en veckas tystnad hörde vi från vår källa igen. Han mår bra men av förståliga orsaker har han dragit sig tillbaka för en tid. Han har erbjudit sig att besvara all relevant korrespondens genom ett noggrant urval. Han lovade också att han skall teckna de utomjordiska symboler han såg och faxa dem till oss.

Till dem som har frågat förståeliga frågor angående hans trovärdighet kan vi bara säga att vi gjort allt vi kan för att bekräfta hans identitet och äkthet och är övertygade om att han är den han säger sig vara.

Under tiden click here för ytterligare bekräftande information från andra källor i en detaljerad rapport inkl kartor och fotografier.

Följande meddelande mottogs av oss kort efter att vi postat vår tribute page till Benazir Bhutto. Trots att vi inte personligen kan intyga den information som givits här kan och får vi inte med gott samvete undanhålla detta från publicering.

De personer som skrev detta meddelande till oss gjorde det under sitt eget namn (vilket vi har kollat), och bifogade ett antal fotografier av dem med Norges premiärminister och (separat) med Benazir Bhutto. Vi är övertygade om deras äkthet, men som ni förstår kan vi inte avslöja deras rätta namn eller publicera något foto utan deras medgivande. Innehållet i detta meddelande, om det är sant, kan knappast bli mer viktigt.

”Jag är en norsk politiker och jag vill tala om att svåra saker kommer att hända från år 2008 fram till år 2012. Den norska regeringen håller på att bygga fler och fler underjordiska baser och bunkrar. När man frågar om detta får man bara svaret att det är för skyddande av den norska befolkningen. När jag gjorde en förfrågan om när allt skulle bli färdigt, svarade man ”innan 2011”.

Israel gör samma sak och så gör även många andra länder.

Mina bevis för att det jag säger är sant är i fotona jag sänt av mig själv och alla de premiärministrar och ministrar jag brukar möta och är bekant med.

För att se bilderna gå in på länken nyapolitiken.biz

Inga kommentarer: