söndag 2 november 2008

Project Camelot interviews Bob Dean: the Coming of Nibiru

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! jag såg denna intervju när den nyss hade lagts ut på youtube.
I våras kom jag först i kontakt med detta om Nibiru. Jag blev rejält omskakad då, och kunde inte låta bli att forska vidare om det. Har nog sett allt på youtube som går att se om detta. Jag studerar även gamla skrifter och det är ju glasklart.
Rent konkret har detta lett till att jag köpt en gamal gård, där el saknas, vatten i egen brunn och all uppvärmning och matlaggning sker med järnspis. Gåden är köpt 2,5 mil från Vansbro och ligger uppe på en bergsrygg - långt ifrån kusterna. I söndags 15 feb, fick vi nycklarna till gården och ska åka upp och installera oss i helgen. Jag kommer att bunkra torrmatvaror,konserver i den stora jordkällaren som ligger under golvet. ljus, tändstickor, och fotogen är med på listan. Fårfällar...
År Innan jag fick veta allt jag idag vet, så hade jag återkommande drömmar där jag såg mig i ett timmertorp och det var överlevnad som gällde. När jag på nätet,såg exakt det torpet som jag sett i mina drömmar köpte jag det direkt.

Så här är jag nu...undrar om jag inte är riktigt klok, men jag har en sådan föraning, så nu har jag lyssnat till intituionen och det känns jättebra!
Jag undviker att prata om detta med folk. Min man blev vit i ansiktet, men han var helt med på att vi skulle köpa detta..man vet ju inte, resonerar han.
Jag tror ändå på att det är klokt att vara förberedd. Det finns så mycket som talar för att vi lever i en transformerande tid... Tom. NASA säger att 21 dec 2012 kommer solen jorden och universums mitt att stå i rak linje, något som intäffar vart 25.800:e år. Sedan har vi Maya, Sumererna, IChing, Egypterna, och fler sk. heliga texter. Jag kan vara ute och syckla här..men jag säger som Einstein: Bättre att tro och ha fel, än att inte tro och så ha fel.
//Cha

Planet X sa...

Hej och tack för ditt brev.

Jag tycker att det är bra att du vidtagit åtgäder, på så sätt har du garderat dig och din familj.
Som du säger så är jag oxå helt övertygad om att något kommer att hända och det vi kommer att se är naturkatastrofer i större magnitud oavsett om det är Nibiru eller att planeterna kommer att stå o en raklinje, som faktiskt har å göra med ett svart hål som påverkar som ligger relativt nära jorden astronomiskt sätt.

Själv har jag inga evakueringsplaner ännu, men där jag bor nu är inget bra ställe, har bara 1-2 km till havet. Det som jag har sett skulle ligga över vattenytan är bergen eller fjällen som ligger mellan norge och sveriges gräns. Det verkar vara ett av de säkra ställena.

Lycka till