fredag 20 november 2009

Medias partiska rapportering om influensavaccinet




På Bredängs barnavårdcentral i södra Stockholm var ljudvolymen hög och väntrummet fullsatt när vaccineringen av de minsta drog igång. Mika Karlsson, 15 månader, var ett av barnen som väntade på att få spruta.

–Jag fick veta genom medierna att det var dags att vaccinera småbarnen, säger pappa Mikael Karlsson.

Läs mer: SVD


Man förstör barnens outvecklade immunsystem genom samtliga vaccinationer.

Alla är eller blir försökskaniner för ett vaccin som har tävlats fram av de olika läkemedelsföretagen. Det tar 5 år att få fram ett läkemedel/vaccin, detta influensavaccinet är snabbframställt och innehåller gifter. Mer om vaccins skadliga verkan finns att läsa om på bloggen.


1 kommentar:

Basiliskus sa...

Jag aldrig trodde att det skulle finns någon där som ha intresse i Konspirationsteorier.
Vel, egentligen, det är lite fakta som är sanning och altså osann information.
Ock, det at du nämner om den svininfluensaviruset har muterat, jag bara har lärde mig från tidningen i dag.
Men jag kan berätta dig, at vi, México, Latin-Amerika, vel vi är vant at den regeringen har alltid osmaklig grejer til oss.
Det är ingen överraskning till oss, men det är sanning också, at de sionistiskar kontrollerar media, regeringen och handeln, från länge sedan.
Ock inte bara här, men också Argentina, Peru, Colombia, vel, all Amerika =S!!, men kanske du vet det redan
Jag har läser flera böcker här, og jag kunde skicka dig några e-böcker i engelsk, eller, vel, några böcker är på spanska.
Ah, ock, vi har här också sekter ock ordenssällskap, inte bara frimureri eller det, men for exempel "El Yunque" (i México). Men det är också kontrolleras av kyrkan och företag.
Bloggen din är intressant, och jag ska prova å läsning det, även om det är lite svårt till mig hehe, du kan se det, men jag behöver å studere svenska, självklart =P!
Du bara inte tro i all at du läser, särskilt hvis det kommer från Nordamerika, som Osho, Ramtha, ock alle dem.
Till å sluta, där är masse tingens de finns sanning, men ibland vi vilje inte å tro i det, rätt?
Hilser från México,förlåt mig för min dålig svenska, ock tack för din uppmärksamhet och informationen!!
Hej då! =)!! Hasta pronto!!